menu   منو خانه خدمات ما لیست قیمت حساب کاربری سوالات متداول قوانین نمایندگی آموزش فضای مجازی تماس با ما ورود عضویت


منشن اینستاگرام چیست و چگونه انجام می شود؟
منشن اینستاگرام چیست و چگونه انجام می شود؟
منشن چیست؟ چگونه افراد را منشن میکنند؟ آیا تگ کردن همان منشن کردن است؟ تگ چیست؟

تگ كردن در اينستاگرام چیست؟

برچسب زدن آی دی اکانت دیگران در بخش های مختلف اینستاگرام را تگ کردن در اینستاگرام می گویند. قابلیت منشن/تگ کردن در اینستاگرام یک روش اشاره کردن کاربران به یک پست یا استوری خاص است. در اینستاگرام امکان تگ کردن افراد در بخش های مختلف وجود دارد. نحوه تگ کردن افراد در اینستاگرام به این صورت است که قبل از نام کاربری شخص مورد نظر کاراکتر @ را وارد کرده و از لیست ظاهر شده نام کاربری شخص را انتخاب می کنید.


انواع روش تگ کردن در اينستاگرام:

1.تگ کردن در پست اینستاگرام

یکی از روش های تگ کردن در اینستاگرام تگ روی پست (عکس یا ویدیو) است. به عنوان مثال اگر می خواهید یک عکس گروهی را به اشتراک بگذارید می توانید تمام افرادی که در عکس حضور دارند را روی عکس برچسب گذاری (تگ) نمایید. در این صورت کاربران با ضربه زدن روی آیکن آدمک ظاهر شده روی عکس نام و لمس نام اکانت به حساب کاربری شخص مورد نظر هدایت می شوند.


2.تگ كردن در کامنت اينستاگرام

تگ کردن در کامنت اینستاگرام می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. به طور مثال برخی از پیج های تجاری با طرح یک مسابقه فالوورهای خود را تشویق به منشن دیگران زیر پست می کنند. هدف از انجام این کار معرفی برند خود به دیگر کاربران و افزایش فالوور است. همچنین گاهی ممکن است از یک پستی در اینستاگرام خوشتان بیاید و مایل باشید آن را به دوستانتان هم نشان دهید برای این منظور می توانید اکانت دوستان خود را در کامنت زیر پست منشن کنید.


3.تگ كردن در استوری اينستاگرام

خبر خوب این است که امکان تگ کردن در استوری اینستاگرام به لیست قابلیت های اینستاگرام اضافه شده است. در مواردی که بخواهید از شخصی تشکر کنید و یا شخصی را که در عکس شما حضور دارد به دیگران معرفی کنید و … می توانید اکانت او را در استوری خود تگ کنید.


4.منشن کردن در بیو اینستاگرام

یکی دیگر از روش های تگ کردن در اینستاگرام، منشن کردن افراد در بخش بیو (Bio) اینستاگرام است. در این صورت اکانت مورد نظر برای عموم نمایش داده می شود. این روش بیشتر برای معرفی پیج کاری در پیج شخصی و بالعکس استفاده می گردد.




» مقالات مرتبط


Counter

سفارش موفق

۱۴۱,۱۱۰
Counter

تیکت پشتیبانی

۲,۶۷۱
Counter

مشتری

۸,۶۶۱



اطلاع از اخبار سرویس های مستر مجازی و تخفیفات عضویت در کانال تلگرام ما
پشتیبانی انلاین در واتساپWhatsapp