menu   منو خانه خدمات ما لیست قیمت حساب کاربری سوالات متداول قوانین نمایندگی آموزش فضای مجازی تماس با ما ورود عضویت


آموزش هک اینستاگرام با چند روش راحت
آموزش هک اینستاگرام با چند روش راحت
اموزش هک پیج اینستاگرام چگونه پیج دیگران را هک کنیم

آموزش هک اینستاگرام

آموزش هک اینستاگرام: همانطور که می دانید؛ اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های مجازی در تمام دنیا است که امروزه افراد بسیار در آن پیج های مربوط به خود را دارند و نه تنها در آن برای کسب و کار خود تبلیغ می کنند، بلکه افرادی حتی کسب و کار های خود را از Instagram شروع می کنند و آنلاین پول در می آورند.

اینستاگرام در چند سال اخیر به یکی از محبوب ترین نرم افزار های روی گوشی و در کل به یکی از مهم ترین شبکه های اجتماعی در دنیا تبدیل شد که طرفداران زیادی نیز دارد. اما همراه با هر شبکه در فضای مجازی، روش های هک کردن یا سوال هایی درباره امنیت آن نیز به وجود می آید که برای بسیاری از ما حائز اهمیت است.


دانستن روش های هک اینستاگرام می تواند به ما کمک کند که بتوانیم امنیت پیج خود را بالا ببریم و به راحتی توسط اشخاص دیگر هک نشویم. در این مقاله قصد داریم تا چندین روش و ابزار مهم در هک کردن اینستاگرام را معرفی کنیم و در واقع آموزش هک اینستاگرام را برای شما به اشتراک بگذاریم.


1: کرک پسورد اینستاگرام

قطعا این روش را در تمامی مقالات دیگر برای آموزش هک اکانت اینستاگرام نیز پیدا خواهید کرد. اولین و راحت ترین راه برای هک کردن یک پیج در اینستاگرام، به دست آوردن پسورد آن است. کرک پسورد یکی از ابتدایی ترین راه هایی است که توسط آن شما یا عزیزانتان را هک می کنند و اکانت های شما دچار مشکل می شود. 3 ابزار کاربردی برای کرک اینستاگرام عبارتند از:


اینستا اینسِین (InstaInsane)

اینستاشِل (InstaShell)

اینستا هک (InstaHack)

در بین این 3 ابزار، دو ابزار اول یعنی InstaInsane و InstaShell یک برنامه هستند که شما میتوانید روی سیستم خود نصب کنید و از آن استفاده کنید. برای استفاده از این دو نرم افزار باید در ابتدا یک فایل از پسورد های احتمالی به آنها بدهید.

برای مثال شخصی که قصد هک کردنش را دارید در سال 1378 به دنیا آمده. تاریخ تولد او به شمصی یا میلادی، می توانید در بخشی از پسورد باشد پس در فایل پسورد قرار میگیرد. اطلاعات دیگری مانند اسم و فامیلی، نام حیوان خانگی، ایمیل یا برخی چیز های مورد علاقه شخص مورد نظرتان نیز می تواند در این فایل قرار بگیرد.


پس از تکمیل فایل پسورد احتمالی، شما فقط کافی است که برنامه را باز کنید و با استفاده از فایل پسورد، هک را شروع کنید. این ابزار های هک، تا 1000 پسورد احتمالی را در یک دقیقه تست می کنند و می تواند در چند دقیقه، پسورد اکانت شخص را به شما بدهد.


ابزار اینستاهک اما کمی راحت تر از دو ابزار دیگر است. اینستا هک، یک نرم افزار مبتنی بر وب است و شما اصلا نیازی به فایل پسورد یا انجام دادن کار خاصی ندارید. شما فقط باید اینستا هک را باز کنید، Username فرد مورد نظر را وارد آن کنید و به راحتی و با گذاشتن اندکی زمان، شخص را هک کنید.


در واقع روش مقابله با کرک شدن پسورد در اینستاگرام این است که پسورد خود را تا حدی قوی در نظر بگیرید که نرم افزار ها و ابزار های کرک پسورد موفق نشوند که پسورد شما را حدس بزنند. بهترین حالت رمز نیز می تواند رمز های تصادفی باشد که می توانید در سایت های رمز ساز مثل lastpass استفاده کنید.


2: مهندسی اجتماعی

مهندسی اجتماعی نیز یکی از روش های پیش روی شما برای هک کردن اشخاص دیگر است. مهندسی اجتماعی در زبانی ساده به معنی هنر فریب دادن شخص است. اینکه شما بتوانید از طریق رابطه ای که با شخص دارید یا رابطه ای که با آن برقرار می کنید، به گوشی یا اطلاعات لازم برای هک کردن طرف دست پیدا کنید.


برای هک کردن دیگران با روش مهندسی اجتماعی، شما می توانید از روش های بسیار مختلف و متنوعی وارد عمل شوید. به حالت درست تر اگر بخواهیم بگوییم، مهندسی اجتماعی، روشی است که شما می توانید در هک کردن دیگران از آن استفاده کنید تا کار خود را بهتر انجام دهید و شخص متوجه این که او را هک کرده اید نشود. برای مهندسی اجتماعی شما باید با شخص مورد نظر ارتباط برقرار کنید یا اگر قصد هک کردن شخصی آشنا را دارید، رابطه خود را با آن نزدیک تر کنید.


بعد از اینکه با شخص به اندازه کافی نزدیک شدید، می توانید اطلاعات مورد نظر را از شخص بخواهید یا شخص را مجاب به کاری کنید که میخواهید. دو نکته جالب در مهندسی اجتماعی این است که یک اگر درخواست شما رد شد، احتمالا هنوز به اندازه کافی به شخص نزدیک نشده اید و نکته دوم اینکه ممکن است با پرسیدن های زیاد شخص را مشکوک کنید. پس مواظب باشید که در چه موقعی از شخص درخواست می کنید.


برخی از کار های دیگر مانند حملات فیشینگ (Phishing) نیز به واسطه مهندسی اجتماعی صورت می گیرند و بسیاری از افراد مهندسی اجتماعی را خطرناک ترین روش هک می شناسند. در کل برای اینکه از طریق مهندسی اجتماعی هک نشوید، باید در وحله اول، آن را خوب بشناسید و در وحله دوم به این موضوع دقت داشته باشید که موضوعات و اطلاعات مهم را به هر کسی در زندگی نگویید.


3: آموزش هک اینستاگرام توسط اکسپلویت ها

Exploit ها دستور یا کد هایی هستند که باعث می شوند، شما به سیستم عامل یا اکانت مورد نظر خود، دسترسی داشته باشید. برخی از سایت ها نیز وجود دارند که اکسپلویت های مناسب برای هک اینستاگرام را به شما می فروشد که البته صحت عملکرد و کارایی اکسپلویت ها تایید نشده است.



4: هک اینستاگرام با برنامه های مختلف

یکی از انواع هکر ها که جوجه هکر ها یا هکر های اسکریپتی هستند که به واسطه برنامه ها یا کد های افراد دیگر اهداف خود را هک می کنند. شما برای هک کردن اینستاگرام، نیازی ندارید که به یک هکر واقعی تبدیل شوید تا بتوانید اکانت اینستاگرام شخصی خاصی را هک کنید. شما میتوانید برای هک کردن دیگران از ویروس ها یا برنامه های مختلف استفاده کنید تا دیگران را به راحتی هک کنیم.


یکی از بهترین نوع برنامه هایی که می توانید از آن استفاده کنید تا افراد مختلف را در اینستاگرام هک کنید، کی لاگر ها هستند. شما میتوانید با نصب کردن برخی از Keylogger ها مثل نرم افزار IKeyMonitor روی گوشی اشخاص تمامی اطلاعاتی که آنها وارد می کنند را ببینید و از Username و Password آنها سر در بیاورید. یکی دیگر از برنامه هایی که می توانید از آن استفاده کنید؛ ویروس RAT است. RAT مخفف عبارت Remote Access Trojan است و به صورت کنترلی و از راه دور دسترسی به اطلاعات شخص مقابل را در اختیار شما می گذارد. این ویروس یک نوع تورجان است و راه خود را به آسانی به گوشی شخص هدف وارد می کند و تمامی اطلاعات را برای شما می فرستد.


چرا اینستاگرام را هک می کنند؟

افراد دلایل مختلف برای هک کردن یک اکانت اینستاگرام دارند. بسیاری از اوقات هک کردن اینستاگرام به دلایل زیر انجام می شود:


نیاز به هک اکانت خود برای بازیابی پسورد اکانت خود

هک اکانت نزدیکان برای رسیدن به هدف خاصی و انجام کاری مثل گذاشتن پست برای شخص

هک اکانت فرزندان، برای کنترل و نظارت داشتن بر روی فعالیت های آنها در فضای مجازی

اما همه ما می دانیم که هکر ها نیز روزانه چندین اکانت را هک می کنند تا بتوانند به واسطه آن کسب درآمد کنند. این هک های مخرب، معمولا به قصد قدرت نمایی، هک اکانت های با فالوور زیاد برای فروش یا هک اکانت شخص و تلاش برای اخاذی از آنها بخشی از دلایلی است که هکر های کلاه سیاه به خاطر آن دست به هک اینستاگرام می زنند.


چرا باید هک کردن اینستاگرام را بلد باشیم؟

اینکه شما بتوانید روش های مختلف هک کردن یک اکانت را یاد بگیرید، می توانید امنیت پیج خود را بالاتر ببرید. برای مثال، اگر شما بتوانید به واسطه نرم افزار های کرک پسورد، رمز عبور خود در اینستاگرام را به دست آورید، این به این معناست که رمز شما قابل هک است و رمز خوبی نیست و شما متوجه می شوید که باید آن را عوض کنید.


یکی از پیشنهاد های امنیتی که می توانیم به شما دوستان داشته باشیم این است که در تمامی شبکه های اجتماعی مشهور مثل اینستاگرام، توییتر، واتساپ، تلگرام و فیسبوک؛ تایید دو مرحله ای را فعال کنید تا در صورتی که هک شدید، شخص هکر به راحتی وارد حساب شما نشود. تایید دو مرحله ای یکی از بهترین روش های افزایش امنیت اکانت در شبکه های اجتماعی است و کار هکر ها را به شدت سخت می کند.


سوالات متداول

آیا می توان اینستاگرام را هک کرد؟ بله اینستاگرام نیز یک شبکه اجتماعی است و هیچ شکبه اجتماعی در جهان غیر قابل هک نیست.
آیا اینستاگرام اشکال امنیتی دارد؟ بله اینستاگرام با اینکه یکی امن ترین شبکه های اجتماعی به حساب می آید اما همچنان اشکالات امنیتی زیادی دارد.
آیا می توان پسورد اینستا را کرک کرد؟ بله یکی از راه های هک یا حتی بازیابی اینستاگرام، کرک کردن پسورد اکانت است.
آموزش هک اینستاگرام، چه کاربردی دارد؟شما می توانید با یاد گرفتن روش های هک اینستا، امنیت خساب خود را سنجیده و افزایش دهید.



«اطلاعیه ی مهم»

با درود و احترام بدینوسیله به اطلاع می رساند: فعالیت تیم کارشناسان و متخصیصین، صرفاً در جهت آموزش و اطلاع رسانی در خصوص اقدامات پیشگیرانه به منظور افزایش سطح آگاهی و امنیت کاربران شبکه های اجتماعی و جلوگیری از دستیابی غیر مجاز به داده های شما در سیستم های رایانه ای ( هک شدن ) می باشد و این مجموعه هیچ گونه خدماتی در راستای درخواست هک، مسوولیت و پیامدهای ناشی از آن را تحت هیچ عنوان و به هیچ شرطی نمی پذیرد. امیدواریم مطالعه ی مستمر موضوعات آموزشی ما و دنبال کردن آنها ضمن سودمند بودن، راهی مطمئن و قابل اعتماد برای ارتقای امنیت و افزایش درصد ضریب جلوگیری و نفوذ به حوزه های شخصی و خصوصی شما باشد.

آسودگی خاطر شما در استفاده از رسانه های اجتماعی و کمک به محافظت از داده هایی که در فضای مجازی به اشتراک می گذارید هدف و آرمان ماست.

با تجدید احترام




» مقالات مرتبط


Counter

سفارش موفق

۱۴۱,۰۰۷
Counter

تیکت پشتیبانی

۲,۶۶۸
Counter

مشتری

۸,۶۵۲



اطلاع از اخبار سرویس های مستر مجازی و تخفیفات عضویت در کانال تلگرام ما
پشتیبانی انلاین در واتساپWhatsapp