menu   منو خانه خدمات ما لیست قیمت حساب کاربری سوالات متداول قوانین نمایندگی آموزش فضای مجازی تماس با ما ورود عضویت


لایک و اهمیت لایک
لایک و اهمیت لایک
به جرأت می توان گفت اگر از کاربران داخلی و خارجی شبکه اجتماعی اینستاگرام درباره ی جالب ترین و جذاب ترین بخش اینستاگرام سوال شود امکان لایک از بیشترین طرفدار برخوردار خواهد بود، امکانی که به تنهایی توانسته است حاشیه های فراوانی را درست کند. لایک امروز یکی از مهم ترین و پیچیده ترین قابلیت های شبکه اجتماعی اینستاگرام محسوب می شود. اما به راستی هر لایک چه اثری در شبکه اجتماعی دارد؟

لایک چیست؟



لایک به معنی دوست داشتن و یا پسندیدن است درواقع زمانی که شما یک پست را در اینستاگرام لایک می‌کنید درواقع علاقه‌ی خود را نسبت به آن پست از طریق عمل لایک کردن نشان می‌دهید. امروزه ما "عبارت لایک داری و یا بیگ لایک " را زیاد از اطرافیانمان و افراد گوناگونی می‌شنویم. معمولا زمانی که ما کاری را که آن‌ها دوست دارند و یا باب میل‌شان باشد انجام بدهیم از این عبارت استفاده می‌کنند. پس با این اوصاف دریافتیم عمل لایک کردن پست‌های اینستاگرامی فیدبک علاقه‌ی ما نسبت به محتوای و مفهوم پست به اشتراک گذاشته شده است.



اهمیت لایک در اینستاگرام چیست؟



یکی از پارامتر‌های جذاب اینستاگرام قابلیت لایک کردن است. زمانی که فردی تصمیم می‌گیرد صفحه‌ی اینستاگرامی را فالو کند، قبل از هر چیزی به سراغ پست‌هایی که درون آن پیج به اشتراک گذاشته شده می‌رود و اولین نکته‌ای که توجه کاربر را به سوی خود جلب می‌کند تعداد لایک‌هایی است که پست‌های آن پیج خورده باشد. گاهی اوقات پیش می‌آید درصورت پایین بودن تعداد لایک‌ پست‌های آن از فالو کردن پیج مد نظرصرف نظر کند. همین امر دغدغه‌ی بسیار زیادی را برای مدیران به ارمغان آورده است، به طوری که آنان به خرید لایک ارزان روی آورده‌اند. تا از این طریق بتوانند گامی موثر در جهت تحقق اهداف خود بردارند.

» مقالات مرتبط


Counter

سفارش موفق

۱۴۱,۱۲۹
Counter

تیکت پشتیبانی

۲,۶۷۱
Counter

مشتری

۸,۶۶۳



اطلاع از اخبار سرویس های مستر مجازی و تخفیفات عضویت در کانال تلگرام ما
پشتیبانی انلاین در واتساپWhatsapp